سفارش تبلیغ
صبا ویژن
























..:: Welcome ::..

1387/8/5

جدیدترین اخبار فوتبال

< src="http://www.ghatreh.com/subcat/getNews.php?keyID=tv90&type=js&num=10" mce_src="http://www.ghatreh.com/subcat/getNews.php?keyID=tv90&type=js&num=50">
 نیمه اول دیدارهای روز نخست از هفته دوازدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور با برتری پیام و ابومسلم، توقف ذوب آهن و شکست سایپا به پایان رسید.


 دروازه بان اصلی تیم ملی فوتبال ایران در دیدار امروز برابر پیام مشهد نیمکت نشین شده است.


 به منظور رسیدگی به مشکلات مالی بازیکن باشگاه ابومسلم، کمیته انضباطی تشکیل جلسه می دهد.


:: مدیرعامل باشگاه استقلال به مالزی می رود --همشهری آنلاین -- 1  ساعت پیش
 امیررضا واعظی آشتیانی روز دوشنبه ششم آبان ماه به منظور شرکت در نشست مدیران باشگاه های کنفدراسیون فوتبال آسیا عازم کوالالامپور مرکز مالزی و مقر Afc می شود.


 به گزارش روز یکشنبه ایرنا، مدیران عامل باشگاه های فوتبال سپاهان اصفهان ، داماش گیلان ، فولاد اهواز، سایپای کرج، پاس همدان و پیکان تهران صبح روز یکشنبه به مالزی سفر کردند.


 جواد کهندل روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تیم مس کرمان پس از باخت مقابل ملوان بندرانزلی و کسب تساوی مقابل سایپا کرج با بحران روبرو شد اما با درایت سرمربی بازیکنان این تیم توانستند روحیه خود را به دست بیاورند.


 کلیه موارد مثل فروش بلیت، شماره دار کردن صندلی ها، اقدامات نیروی انتظامی دست به دست هم می دهند تا نظم ورزشگاه درهنگام برگزاری مسابقه حفظ شود و همه چیز قرار نیست بر عهده کمیته انضباطی باشد.


 به دنبال مذاکرات مفصل رییس فدراسیون فوتبال با رییس کمیته انضباطی، کفاشیان برای منسجم کردن کمیته های گوناگون جهت همکاری با کمیته انضباطی قول مساعد داد.


 برای نظارت بر عملکرد بازیکنان و مربیان در مسابقه پرسپولیس سپاهان، رییس کمیته انضباطی شخصا در ورزشگاه آزاد حضور پیدا می کند.


 دبیر سازمان لیگ برتر فوتبال ایران تاکید کرد : علی کریمی سه اخطاره نیست و می تواند مقابل سپاهان به میدان برود .
در گفت و گو با فارس نیکبخت: نمی توانند مانع تعامل من و قطبی شوند --فارس -- 3  ساعت پیش
 مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: با سرمربی تیم تعامل خوبی دارم و هیچکس نمی تواند مانع این تعامل شود.


 دی کارمو مهاجم برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس تهران برای دیدار امروز مقابل سپاهان از ترکیب اصلی این تیم خارج شد.


 بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران، گفت: به عنوان پیشکسوت این تیم فکر می کنم واعظ آشتیانی باید هرچه زودتر حاشیه های این تیم را جمع کند تا در ادامه لیگ استقلال با مشکل مواجه نشود.


 هافبک تیم فوتبال استقلال تهران در بازی فردا مقابل پیکان قزوین به دلیل محرومیت غایب خواهد بود.


 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت : برای حاشیه سازانی که قبل از بازی با سپاهان قصد دارند مرا مقابل بازیکنان قرار دهند، متاسفم.


 هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران قطعا یکی از حساس ترین هفته ها است چرا که نبرد بعضی از تیم ها با یکدیگر به یاد آورا نوستالوژی های جالبی است.


 علی دایی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مصاحبه با سایت اینترنتی گل نسبت به صعود تیمش به جام جهانی 2010 ابراز اطمینان کرد.


 داریوش مصطفوی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شب گذشته با حضور در محل اردوی تیم فوتبال این باشگاه نشستی 45 دقیقه با قطبی و دیگر مربیان پرسپولیس داشت.


 تیم پیروزی امروز در هفته دوازدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر میزبان تیم سپاهان خواهد بود.


 سرمربی تیم فوتسال ارم کیش قم گفت: ارائه گزارش تمام بازی های لیگ به کمیته انضباطی کار منطقی و درستی نیست.


 برنامه بازی ها و اسامی داوران هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران به شرح ذیل اعلام شد.


 کمیته داوران فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) فهرست اولیه داوران مسابقات جام جهانی 2010 را اعلام کرد که در این میان نام هیچیک از داوران ایرانی به چشم نمی خورد .


 علی دایی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ضمن ابراز رضایت از آمادگی و عملکرد مهدی مهدوی کیا، اظهارداشت: تیمش از وضعیت مطلوبی در رقابتهای مقدماتی جام جهانی ? 2010?برخوردار است.


 سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت : فدراسیون فوتبال ایران با تمدید قرارداد کارلوس آلبرتو فرنادز دروازه بان پرتغالی این تیم موافقت کرد.


:: جباری: ذوب آهن، رقیب اصلی ماست --همشهری آنلاین -- 6  ساعت پیش
 استقلالی ها خیلی زود به یک ستاره رسیدند، فوتبالیستی که عاشق بازی زین الدین زیدان است....


:: نیکبخت : صد درصد آماده ام --ایرنا -- 7  ساعت پیش
 مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران با اشاره به اینکه صد در صد در آمادگی کامل بسر می برد حضور بازیکنان درمیدان را از اختیارات کادر فنی خواند که باید بازیکنان به آن احترام بگذارند.


 علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال گفت: به دلیل عدم حضور در ایران، از برپایی اردوی تیم ملی در اسپانیا بی خبر هستم. وی درباره این که گفته می شود قرار است تیم ملی در ایالت باسک اسپانیا اردو برگزار کند،


 برنامه بازی ها و اسامی داوران هفته دوازدهم • یکشنبه 5 آبان 87 - ساعت 14 و 45 دقیقه سایپا مقاومت سپاسی؛ ورزشگاه انقلاب کرج داور:


 سایت فیفا طی گزارشی در مورد بازیکنان کهنه کار فوتبال آسیا که دوباره در عرصه مسابقات ملی ظاهر شده اند، نوشت: فوتبال دوستان حتما پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل آمریکا در جام جهانی 1998 و "مهدوی کیا" را به یاد می آورند.


 کمیته داوران فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) فهرست اولیه داوران مسابقات جام جهانی 2010 را اعلام کرد که در این میان نام هیچیک از داوران ایرانی به چشم نمی خورد .


:: علی کریمی: سپاهان حریف ما نخواهد بود --شبکه ورزش ایران -- 8  ساعت پیش
 علی کریمی هافبک تیم پرسپولیس طی اظهارنظری گفت: اگر خودمان باشیم سپاهان حریف ما نخواهد بود. وی همچنین اظهار داشت: بازی مقابل سپاهان مانند سایر دیدارها 3 امتیاز دارد و می توانیم با ارائه فوتبال همیشگی،


 رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور فردا پیگیری می شود.


 علی دایی با حضور در رختکن پرسپولیس و دیدار با علی کریمی نشان داد به دنبال تعامل با همه بازیکنان و عاشقان تیم ملی فوتبال ایران است.



نوشته شده در یکشنبه 87/8/5ساعت 4:16 عصر به قلم MeysaM دیدگاه شما ( ) |


Design By : MeysaM