سفارش تبلیغ
صبا ویژن
























..:: Welcome ::..


حسن جوهرچی به عنوان مجری برنامه "ماه عسل" ویژه ماره مبارک رمضان 89 شبکه سوم سیما انتخاب شد.
در حالی که در همه ی سایت ها تمرکز برای استفاده از احسان علی خانی یا فرزاد حسنی برای اجرای ماه عسل 89 بود به یک باره امروز حسن جوهرچی به عنوان مجری برنامه اغاز به کار کرد

البته به نظر من این مجری هرگز برای چنین برنامه ای مناسب نیست و فکر نمی کنم از ماه عسل امسال مثله سال های قبل استقبال بشه
حالا نتیجه یک نظر سنجی در باره ی مجری برنامه رو ببینید:







« مجری ماه عسل 89 کی باشه بهتره؟ »
 


ماه عسل را با اجرای کدامیک میپسندید؟


1- احسان علیخانی            با 612 رای-8/62 درصد


2- فرزاد حسنی               با 343 رای-2/35 درصد


3- هیچ کدام (حتما حسن جوهرچی بوده ما خبر نداشتیم)                 با 19 رای-9/1 درصد
عنوان نظرسنجی: مجری ماه عسل 89 کی باشه بهتره؟
تاریخ شروع نظرسنجی: 1389/5/9
مجموع نظرات: 974
آدرس: http://www.mahasal89.blogfa.com

نوشته شده در پنج شنبه 89/5/21ساعت 11:49 عصر به قلم MeysaM دیدگاه شما ( ) |

"ملکوت"

هر شب از شبکه 2
ساعت پخش : 21:20
تعداد قسمت : 30
تاریخ شروع پخش : 21 مرداد 1389
تاریخ پایان پخش : 19 شهریور 1389

کارگردان : محمدرضا آهنج
تهیه کننده : محسن شایان‌فر

بازیگران :
محمدرضا شریفی‌نیا، احمد نجفی، رضا رویگری، علی دهکردی، کوروش تهامی، نیما شاهرخ شاهی، رز رضوی، مهشید افشارزاده، آهو خردمند، پروانه معصومی، کتانه افشارنژاد، شیوا خنیاگر، فریبا متخصص، غلامرضا علی اکبری، منوچهر آذری، ترلان پروانه، امیر شجاعی، عباس عرفانی، لادن سلیمانی و ایرج نوذری
باقی در ادامه مطلب



شرح مختصر :
این مجموعه به زندگی مردی متمول به نام حاج فتاح می‌پردازد که در ابتدای ماه مبارک بر اثر سانحه‌ای به بیمارستان منتقل می‌شود و این در حالی است که بستگان وی در تلاش هستند تا وی را به زندگی دوباره بازگردانند .



نوشته شده در پنج شنبه 89/5/21ساعت 11:47 عصر به قلم MeysaM دیدگاه شما ( ) |

ویژه برنامه‌های شبکه تهران (پنج) سیما در ماه مبارک رمضان 1431 هجری قمری به شرح زیر است:

جشن رمضان ،مجموعه های  تلویزیونی " نون وریحون " ،شاید برای شما هم اتفاق بیافتد،آبی آسمان،ترتیل قرآن ،سخنرانی مذهبی ،پخش ویژه سلام تهران  و....ویژه های برنامه های  شبکه تهران در ایام ماه مبارک رمضان است.

--------------------

شبکه تهران سیما در ماه مبارک رمضان 8989 (Www.TVI.IR)

---------------------

جشن رمضان ،مجموعه های  تلویزیونی " نون وریحون " ،شاید برای شما هم اتفاق بیافتد،آبی آسمان،ترتیل قرآن ،سخنرانی مذهبی ،پخش ویژه سلام تهران  و....ویژه های برنامه های  شبکه تهران در ایام ماه مبارک رمضان است.
برنامه زنده «جشن رمضان» امسال نیز مانند سال های گذشته با مشارکت کمیته امداد امام خمینی از گروه فرهنگی ،اجتماعی شبکه تهران به مدت 100 دقیقه  هرشب ساعت 20.45 پخش می شود.
این برنامه با هدف تقویت حس روحانی و عرفانی جامعه، یادآوری و تذکر موضوعات اخلاقی و اجتماعی، همسو سازی نگاه مخاطبان به سوی خداپرستی، وتوجه بخشیدن مخاطبان به توجه و کمک نمودن به مستمندان به ویژه ایتام به تهیه کنندگی فرید نیکخواه آزاد واجرای سید کاظم احمدزاده ومحمود شهریاری  تهیه وپخش می شود.
 دراین برنامه که به صورت زنده درشب های ماه مبارک رمضان از نمایشگاه بین المللی تهران پخش می شود، بخش های مختلفی چون:حضور میهمانان  وکارشناسان مذهبی ،  اجتماعی ،هنری،...،اجرای موسیقی ،دعای روز،گذری برنهج البلاغه،گزارش از فعالیتهای واقدامات کمیته امداد، پخش گزارش از سطح شهر،گزارش از برگزاری جنگ رمضان درشهرستانهای استان تهران، گزارش از بازارچه خیریه رمضان ،....را دربر دارد
.
مجموعه تلویزیونی " نون وریحون"هر شب ساعت23.15 پخش می شود.تکرار سریال روز بعد ساعت 17.45 دقیقه است.
داستان این  سریال در باره ? دوست است  که با هم از کودکی در یک محل بزرگ شده‌اند. دوستی این ? نفر در طول سال‌ها با افت‌وخیزهای فراوانی همراه بوده است تا این که بر اثر فوت بستگان یکی از آنها، یک حمام به او به ارث می‌رسد. بر اثر ماجراهایی این ? دوست تصمیم می‌گیرند حمام را به یک سفره‌خانه سنتی تبدیل کنند.. تبدیل یک حمام قدیمی به سفره‌خانه سنتی، ماجراهای بسیاری را برای این ? نفر و شخصیت‌های دیگر به وجود می‌آورد تا آنجا که تصمیم می‌گیرند دیگر ازدواج نکنندو.....
در این سریال تعدادی از بازیگران سینما و تلویزیون در نقش‌های مختلف ظاهر شده‌اند. برزو ارجمند، علی قربانزاده، امیرحسین رستمی، رضا داوودنژاد، مهران رنجبر، شبنم قلی‌خانی، ، بیتا سحرخیز، ملیکا شریفی‌نیا، گلاره عباسی، و داریوش کاردان،فرهاد آییش،سعید پیر دوست و... بازیگرانی هستند که در این سریال هنرنمایی می‌کنند.
" نون وریحون "بر اساس فیلمنامه طلا معتضدی و عباس نعمتی در 27 قسمت 35 دقیقه ای  شکل گرفته است وفرهاد موتمن ومحمود رضوی در مقام کارگردان وتهیه کننده با مجموعه همکاری دارند.
 این سریال محصول گروه فیلم و سریال شبکه تهران است و موسسه فرهنگی هنری  سیمای مهر آن را تهیه می‌کند
برخی از عوامل این سریال عبارتند از:
دستیار اول کارگردان: بهرنگ توفیقی، مدیر تصویربرداری: امیر کریمی، تصویربردار: هادی پویان، صدابردار: حسین غفاری، تدوین :حمید رضا قربانی ،صدا گذاری:شهرام کیور،طراح صحنه: مهدی بداغی، طراح لباس: رعنا امینی، طراح چهره‌پردازی و چهره‌پرداز آقایان: دانیال حقیقت، چهره‌پرداز بانوان: میترا آقامیری، مدیر تدارکات: حمید پرهیز، برنامه‌ریز: شکوفا کریمی، دستیار تولید: سیدمحمد حامدرضوی، مدیر تولید: محمدصادق آذین،روابط عمومی:سمیه قلی زاده، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری سیمای مهر
 
مجموعه تلویزیونی" شاید برای شما هم اتفاق بیافتد"هرشب در ایام ماه مبارک رمضان ساعت 19 از شبکه تهران پخش می شود        
شاید برای شما هم اتفاق بیافتد" به تهیه کنندگی اکبر تحویلیان د رگروه فیلم وسریال شبکه تهران به تعداد 90 قسمت تهیه شده است ودر ایام ماه مبارک رمضان هر روز قبل از اذان مغرب پخش می شود،در این پخش روزانه 10 اپیزود مجموعه تکراری است و20 اپیزود جدید با نامهای باقی مانده روز،دستبرد،حرف مردم،حامی،دست شیطان ،بسوی خورشید ،نور در تاریکی،تقدیر،و.......به روی انتن می رود.
در این مجموعه سعی شده از داستان های واقعی که ممکن است برای هریک از افراد جامعه اتفاق بیافتد استفاده شود. نگاه در این مجموعه به این سمت و سو است که نشان دهد وقایعی  که برای افراد اتفاق می افتد، بازتاب رفتار و اعمال افراد در گذشته و هشداری برای زندگی آینده است وسعی شده تلنگری به بیننده زده شود تا در اعمال و رفتارش دقت نظر بیشتری داشته باشد.

آبی آسمان نام برنامه دیگری است که در گروه فرهنگی  اجتماعی شبکه تهران به تعداد 30 برنامه 45 دقیقه ای  با موضوع اخلاق، امید ،اگاهی ومحوریت خانواده ودین با اجرای حجت اسلام نقویان ساخته شده است.
این برنامه هرروز ساعت 13.25 پخش می شود.
 

برنامه به خانه برمی گردیم  نیز هرروز در ایام ماه مبارک رمضان با بخش هایی چون ،تفسیر دعای روز،هرروز یک صفحه قرآن در جمع خانواده ،تغذیه وتزکیه،میهمانان روزه اولی،گزارش هایی از ابتکارات خانواده ها ، میهمان خانه های تهرانی در ساعت 16.30 به مدت 75 دقیقه می شود
 
برنامه سلام تهران با بخش های نظیر پایتخت مهربانی،استودیوسیار،انیمیشن سیره معصومین،معرفی مساجدتهران قدیم،مشاغل ماه رمضان در ایام ماه مبارک رمضان پخش می شود.

 برنامه "نردبان" هم به صورت ویژه وبا طرح خصوصیات مرتبط با روزه برای نوجوانان پخش می‌شود.


ترتیل قران کریم ،سخنرانی مذهبی با سخنرانی حجج الاسلام طباطبایی،شهاب مرادی،نقویان ، تناسب بخشیدن برنامه‌های اجتماعی شبکه نظیر تهران20، در شهر ،در استان  ورنگین کمان با ماه مبارک رمضان و پرداختن به موضوعات مرتبط با این ماه از دیگر اقدامات شبکه تهران  در ماه مبارک رمضان است    .

--------------------------

با توجه به خبر بالا شبکه تهران در ماه رمضان امسال 2 سریال پخش می کند که  «نون و ریحون» و «شاید برای شما هم اتفاق بیافتد» را در ماه مبارک رمضان پخش کند.
سریال «نون و ریحون» در ایام ماه مبارک رمضان هر شب ساعت 23:10 پخش خواهد شد. مجموعه تلویزیونی «شاید برای شما هم اتفاق بیافتد» نیز که در حال حاضر جمعه‌ها به روی آنتن می‌رود؛ در این ماه هر روز ساعت 19 از شبکه تهران پخش می‌شود.
مجموعه «شاید برای شما هم اتفاق بیافتد» داستان 5 دوست است که با یکدیگر یک حمام را به سفره خانه سنتی تبدیل می‌کنند ولی اتفاقاتی رخ می‌دهد که تصمیم می‌گیرند دیگر ازدواج نکنند.
در نخستین تجربه سریال سازی فرزاد موتمن، بازیگرانی چون: فرهاد آئیش، برزو ارجمند، علی قربانزاده، امیرحسین رستمی، رضا داوودنژاد، مهران رنجبر، شبنم قلی خانی، بهنوش بختیاری، بیتا سحرخیر، ملیکا شریفی‌نیا، گلاره عباسی، پرستو صالحی، داریوش کاردان و شقایق دهقان حضور دارند.
داستان این سریال را عباس نعمتی و طلا معتضدی می‌نویسند و تهیه کنندگی آن را «سید محمود رضوی» برعهده دارد.
 مجموعه 90 قسمتی «شاید برای شما هم اتفاق بیافتد» به تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان ساخته می‌شود و کارگردانی آن را افراد مختلفی برعهده داشته‌اند.
اپیزود‌هایی نظیر «هیئت دار»، «بازگشت»، «21 گرم کوه»، «مزاحم»، «هشدار»، «رویای تلخ»، «داوری»، «شوخی»، «بازیگر»، «شانه‌هایی که دنیا را به دوش می‌کشند»، «گنجشک‌های شاهد»، «تاوان»، «تا آرام گیرد»، «حامی» و از مجموعه «شاید برای شما هم اتفاق بیافتد» ساخته شده است.

نوشته شده در پنج شنبه 89/5/21ساعت 11:47 عصر به قلم MeysaM دیدگاه شما ( ) |

ویژه برنامه‌های شبکه سه سیما در ماه مبارک رمضان 1431 هجری قمری به شرح زیر است:
* «جراحت» / * «خانه به دوش» / *«ویژه برنامه افطار»/ * «روزگار مردمان دوردست»/*«سمت خدا»/* «تلاوت قرآن کریم»/* «کیمیا(3)» و....

-----------------------

شبکه سه سیما در ماه مبارک رمضان 89 (Www.TVI.IR)

-------------------------

* «جراحت»
سریال داستانی «جراحت» در 30 قسمت 35 دقیقه‌ای به روی آنتن می‌رود و پخش آن از روز پنج‏شنبه 21 مردادماه آغاز خواهد شد.
این سریال هر شب ساعت 20:30 به روی آنتن می‌رود و تکرار آن نیز روز بعد ساعت 15:50پخش می‌شود.
نویسنده «جراحت» سعید نعمت الله است و به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی ساخته شده است.
در این سریال امین تارخ، ثریا قاسمی، علی عمرانی، فرهاد اصلانی، آتنه فقیه نصیری، مهوش صبرکن، رامین راستاد، لیلا بلوکات، هستی مهدوی‌فر، یاسر جعفری، میلیشیا مهدی‌نژاد، کریم اکبری مبارکه، گیتی قاسمی و ... ایفای نقش کرده‌اند.
در خلاصه داستان سریال آمده است: لطیفه، پیرزنی که در مکتب خانه‌های قرآنی روزگار گذرانده و بزرگ شده و با همسری متدین ازدواج کرده است، بعد از مرگ همسرش، دو پسرش «بزرگ» و «اسماعیل» را به دندان گرفته و شرافت‌مندانه بزرگ کرده و برایشان خانه و خانواده تشکیل داده است. همه این شرایط خوب و مناسب زمانی دست خوش تغییر می‌شود که در پی اتفاقی، اتحاد و گوش سپردن به حرف مادر را فراموش می‌کنند و در دام فتنه بنی‌امیه‌وار شخصی گرفتار می‌شوند... این فراموش کردن ضربه‌ای است بر پیکره دو خانواده که روز به روز آنها را در مسیر سرازیری دهشتناک قرار می‌دهد و سقوطی غیر قابل جبران...

* «خانه به دوش»
مجموعه تلویزیونی «خانه به دوش» به نویسندگی و کارگردانی «رضا عطاران» نیز که سال‌های قبل از شبکه سه پخش شد، دوباره در 13 قسمت90 دقیقه‌ای پخش می‌شود.
بنابراین گزارش، این سریال از پنج‏شنبه 21 مردادماه،هر روز به جز جمعه‌ها، ساعت10:40پخش می‌شود.
در این سریال حمید لولایی، مریم امیرجلالی، علی صادقی، آناهیتا همتی، فلور نظری و... ایفای نقش می‌کنند.
ماشاء الله و اصلان، دو دوست و همبازی قدیمی که اتفاقاً باجناق نیز هستند چندسالی است که باهم روابط خوبی ندارند. این کدورت از زمانی آغاز شده که دو باجناق به اتفاق، مدیریت شرکتی را عهده‌دار می‌شوند که این شراکت به دلایلی به سرانجام نمی‌رسد. ماشاءالله شراکتش را با اصلان به هم زده خود را کنار می‌کشد و اصلان شرکت را سروسامان داده و حالا پس از چندسال وضعیت مالی خوبی به هم زده است و برعکس ماشاء الله که دخلش کفاف خرجش را نمی‌دهد، مجبور شده به هردری بزند تا روزگار بگذراند و حال پس از چند سال اوضاع مالی‌اش تعریفی ندارد، وانتی فکسنی دارد و هندوانه فروشی می‌کند و ...

*«ویژه برنامه افطار  (ماه عسل)  »
ویژه برنامه افطار در 30 قسمت 70 دقیقه‌ای از پنج‏شنبه 21 مردادماه، هر شب ساعت 19:00 پخش می‌شود. این برنامه به تهیه کنندگی سید علی احمدی ساخته می‌شود و برنامه‌ای زنده و گفت‌وگو محور است که میهمانان برنامه به صورت خانوادگی و تیم‌های موفق در حوزه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی، علمی و بعضا سیاسی با نگاه ویژه به نقش جوانان در خانواده‌ها است.

*«منظر ماه»
برنامه «منظر ماه» در 30 قسمت 30 دقیقه‌ای از پنج‏شنبه 21 مرداد، هر شب ساعت 21:15 با طراحی، تهیه کنندگی و مجری طرح نورالدین عبدالله‌پور پخش می‌شود.
این برنامه با هدف معرفی، الگوسازی، بصیرت افزایی، بررسی زندگی و فعالیت‌های قرآنی 30 خانم فعال در 28 استان کشور که توسط 30 مستندساز و فیلمساز با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های نیروی بومی تولید شده است.
این برنامه با مشارکت مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تهیه شده است.

* «روزگار مردمان دوردست»
برنامه «روزگار مردمان دوردست» در 30 قسمت 20 دقیقه‌ای در ماه رمضان هر روز ساعت 13:30 پخش می‌شود.
این برنامه که تهیه کنندگی و کارگردانی آن را موسی جابری به‏عهده دارد، به این مسئله می‌پردازد که در مناطق عشایری و دوردست کشور، انسان‌هایی به صورت گمنام ولی پرتلاش زندگی می‌کنند که خدماتشان هم برای نزدیکان و هم برای عامه مردم مفید است. با توجه به این که تلاش‌های مذکور در ماه رمضان با کم‌ترین توقع و با حداکثر همت صورت می‌گیرد، بنابراین چنین انسان‌ها و گروه‌هایی مصداق عینی کار و همت مضاعف هستند.
علاوه براین آشنایی، زندگی این مردم و مشکلاتشان می‌تواند بخشی از توقعات بی‌مورد انسان‌های طبقه متوسط را به چالش بکشد، بدین معنا که امکانات کم و زندگی فقیرانه این آدم‌ها الگوئی است برای کسانی‌که تلاش نمی‌کنند از زندگی ناراضی‌اند و برای تغییر زندگی خود قدم برنمی‌دارند.
این برنامه، علاوه بر موارد فوق ما را با شیوه زندگی، جاذبه‌های محیطی و فرهنگ مردمان عشایر آشنا می‌کند.
بخشی از موضوعات این مجموعه عبارتند از پرستاران بخش سرطانی، کارگران استخراج سنگ، کتابخانه‌های سیار عشایری، کمپ‌های ترک اعتیاد، کشاورزی سنتی، آب‌رسانی به مناطق محروم که فاقد آب آشامیدنی هستند و...

*«سمت خدا»
این برنامه ویژه ماه مبارک رمضان هر روز به‏جز پنج‏شنبه و جمعه ساعت14:00 پخش می‌شود.
تهیه‌کنندگان این برنامه عبدالمجید رکنی و محمدرضا ماندگاران هستند.
این برنامه به موضوعاتی مانند انس با نهج البلاغه، دین‌داری در آخرالزمان، توبه و گناه، فضیلت ماه‌های رجب، شعبان و رمضان، روابط در خانواده دینی و... باحضور کارشناسانی چون حجج‌اسلام رنجبر، علی اکبری، عالی، ماندگاری، خانم نیل‌چی‌زاده اجرا خواهد شد.


* «تلاوت قرآن کریم»
«تلاوت قرآن کریم» از پنج‌شنبه 21 مرداد هر روز ساعت 14:45 روی آنتن می‌رود.
این برنامه در30 قسمت 60 دقیقه‌ای به تهیه کنندگی سیدحامد نجفی با حضور قاریان برجسته بین‌المللی از حرم حضرت معصومه(س) به‌صورت زنده پخش می‌شود.

* «کیمیا(3)»
این برنامه حاوی سخنان و رهنمودهای اخلاقی، قرآنی حضرت آیت‌الله مهدوی‌کنی در 30 قسمت 10 دقیقه‌ای از پنج‌شنبه 21 مرداد، هرشب ساعت 22:15 روی آنتن می‌رود.
تهیه کننده این برنامه حمید نوبهار است.

* «سخنرانی مذهبی»
برنامه «سخنرانی مذهبی» به تهیه‌کنندگی سیدعبدالمجید رکنی وسیدمحمدهادی حجتی در 30 قسمت 30 دقیقه‌ای از پنج‏شنبه 21 مرداد هرروز صبح‌ها از ساعت 6:30 روی آنتن می‌رود و تکرار آن ساعت 14:00 هر روز پخش می‌شود.
آیت‌الله ناصری، حجج‌‌اسلام انصاریان، رفیعی، نقویان، پناهیان و ماندگاری از جمله سخنرانان این برنامه هستند.

* «سفره‌های آسمانی»
برنامه «سفره‌های آسمانی» در 30 قسمت 25 دقیقه‌ای از برنامه‌های گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سه سیما است که از جمعه 22 مرداد ساعت 9:15 روی آنتن خواهد رفت.
این برنامه فعالیت‌های کمیته امداد در 15 استان کشور (هرمزگان، کرمان، یزد، اصفهان، مرکزی، قم، قزوین، کردستان، زاهدان و...) را به تصویر می‌کشد.
تهیه کننده این برنامه حسین فریدونی و مجری آن افشین زی‌نوری هستند.

* «نوای قدسی»
این مجموعه برنامه در 30 قسمت 60 دقیقه‌ای از پنج‌شنبه 21 مرداد هر بامداد ساعت 5:30 روی آنتن می‌رود.
در «نوای قدسی»، ترتیل 30 جزء قرآن کریم توسط قاریان برجسته بین‌المللی در صحن گوهرشاد به‌صورت زنده پخش می‌شود.
تهیه کننده «نوای قدسی»، علی اهرابی‌نیا است.

* «حکمت‌های نهج‌البلاغه»
این برنامه شامل 104 میان برنامه ?.? دقیقه‌ای است که از پنج‌شنبه 21 مرداد هر روز در سه نوبت به‌صورت میان برنامه روی آنتن شبکه سوم سیما خواهد رفت.
آموزش و ترویج جملات حکمت‌آمیز و پرارزش امیرمؤمنان علی (ع) در خصوص شناخت اسرار سالم زیستن و ارزش‌های انسانی از اهداف این برنامه است.
تهیه کننده «حکمت‌های نهج‌البلاغه» مجید سلم‌آبادی است.

* «زلال احکام»
پخش این برنامه از گروه فرهنگ و معارف اسلامی در 36قسمت 10 دقیقه‌ای از شنبه 16 مرداد آغاز شده است و هر روز به‎جز جمعه‌ها در ساعت 12:45 روی آنتن می‌رود.
تهیه کننده و کارگردان این مجموعه برنامه «محمدرضا عطارد» است و در آن، حجت‌الاسلام والمسلمین فلاح‌زاده به سؤالات مردم و مخاطبان که از طرق مختلف (پیامک، تلفن، پست الکترونیکی و نامه) به برنامه رسیده است، پاسخ می‌دهد.

* «شهر خدا»
این مجموعه برنامه در30 قسمت 25 دقیقه‌ای از جمعه 22 مرداد هر روز ساعت 18:00 روی آنتن می‌رود. تهیه‌کننده و کارگردان این برنامه نجم‌الدین شریعتی است. «شهرخدا» عنوان برنامه‌ای‌ ترکیبی است که با حضور کارشناسانی چون حجةالاسلام دکترمرتضی آقاتهرانی، حجةالاسلام علی سرلک و ... به موضوعاتی در خصوص ماه مبارک رمضان، شب‌های قدر، مسائل فردی و اجتماعی می‌پردازد.

* «نجوا»
این برنامه در 26 قسمت 5 دقیقه‌ای از پنج‏شنبه 21 مرداد، هر روز به صورت میان برنامه روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.
«نجوا» با ساختاری جدید در صدا و تصویر «مناسبت‌های مذهبی» چون ماه مبارک رمضان را از منظر قرآن، احادیث معصومین، سخنان بزرگان از جمله شهید مطهری، علامه جعفری، مرحوم کافی و ... و با استفاده از مناجات آیت‌الله جوادی آملی تولید شده است.
گویندگان برنامه وحید جلیلوند، یاسر دعاگو و بارانی هستند.
تهیه‌کنندگی و کارگردانی برنامه «نجوا» را «مجید خواجه‌نژاد» به‎عهده دارد.

* «نمایشگاه قرآن»
برنامه «نمایشگاه قرآن» در30 قسمت 20 دقیقه‌ای از شنبه 23 مرداد، هر روز در ساعت 22:30 به انعکاس اخبار و برنامه‌های مختلف نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم می‌پردازد.
در این برنامه مصاحبه با مسئولان نمایشگاه، مسابقه و طرح ملی «هر روز با قرآن» با اجرای میثم آقابیگی و احمد اکبرنژاد هر روز به‌طور زنده پخش خواهد شد.
تهیه کنندگی و کارگردانی این مجموعه برنامه را «سیدمصطفی موسوی» به‏عهده دارد.

* «راویان آفتاب»(هجرت ماه)
این برنامه در 10قسمت 20 دقیقه‌ای از شنبه 23 مرداد ساعت 23:30 به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سیدمحمدرضا خردمندان روی آنتن خواهد رفت.
«راویان آفتاب»(هجرت ماه) درباره روحانیونی است که از شهر محل زندگی خود، برای تبلیغ دین، پاسخ به نیازهای دینی و برطرف کردن مشکلات زندگی مردم به مناطق دور افتاده کشور مهاجرت کرده‌اند.

نوشته شده در پنج شنبه 89/5/21ساعت 11:45 عصر به قلم MeysaM دیدگاه شما ( ) |

امسال چهار سریال اصلی ویژه ماه مبارک رمضان در تلویزیون تولید شده است که از شبکه‌های یک، دو، سه و تهران پخش می‌شوند.
 نکته: در ادامه پست های سایت به معرفی برنامه های هر شبکه به صورت جداگانه و همچنین سریال های شاخص خواهیم پرداخت.
------------------

ساعت پخش مجموعه‌های تلویزیونی ماه رمضان مشخص شد(Www.TVI.IR)

-------------------

// جراحت
بنابراین گزارش، اولین سریالی که در این ایام به روی آنتن می‌رود، مجموعه «جراحت» به کارگردانی «محمدمهدی عسگرپور» است که ساعت 20:40 از شبکه سه سیما پخش می‌شود. این سریال ملودرامی اجتماعی است و توسط سعید نعمت‌الله در 30 قسمت 35 دقیقه‌ای ساخته شده است.

// ملکوت
مجموعه تلویزیونی «ملکوت» نیز دومین سریالی است که در ماه رمضان پخش می‌شود. این سریال هر شب ساعت 21:30 پخش می‌شود. کارگردانی «ملکوت» را «محمدرضا آهنج» انجام داده و محمدرضا شریفی‌نیا، احمد نجفی، رضا رویگری، علی دهکردی، کوروش تهامی، نیما شاهرخ شاهی، رز رضوی، مهشید افشارزاده، آهو خردمند، پروانه معصومی، کتانه افشارنژاد، شیوا خنیاگر، فریبا متخصص، غلامرضا علی اکبری، منوچهر آذری، ترلان پروانه، امیر شجاعی، عباس عرفانی، لادن سلیمانی و ایرج نوذری در آن ایفای نقش می‌کنند.

// در مسیر زاینده‌رود
سریال «در مسیر زاینده رود» به کارگردانی «حسن فتحی» نیز گزینه بعدی است که در ساعت 22:15 روانه آنتن می‌شود.
در مجموعه جدید فتحی مانند همیشه عده‌ای از شناخته شده‌ترین بازیگران سینما، تئاتر و تلویزیون نظیر حسین محجوب، مهرانه مهین ترابی، مسعود رایگان، اشکان خطیبی، بهنوش طباطبایی، مهرداد ضیایی، پردیس افکاری، مهدی سلطانی، افسانه پاکرو، هومن برق نورد، الهه حسینی، فرخ نعمتی، حمیدرضا آذرنگ، مهدی باقربیگی، مهران نائل، نیما نادری و... نقش آفرینی می‌کنند.

// از پذیرفتن خانواده معذوریم
آخرین سریالی که در ایام ماه رمضان از تلویزیون پخش می‌شود، مجموعه «از پذیرفتن خانواده معذوریم» است که کارگردانی آن را «فرزاد موتمن» برعهده دارد. این سریال هرشب ساعت 23:10 پخش می‌شود.
در نخستین تجربه سریال سازی فرزاد موتمن، بازیگرانی چون: برزو ارجمند، علی قربانزاده، امیرحسین رستمی، رضا داوودنژاد، مهران رنجبر، شبنم قلی‌خانی، بهنوش بختیاری، بیتا سحرخیر، ملیکا شریفی‌نیا، گلاره عباسی، پرستو صالحی و داریوش کاردان حضور دارند.
گفته می‌شود نام این سریال در زمان پخش قطعا تغییر خواهد کرد.

در تازه تریت تغییرات نام این سریال به نون و ریحون تغییر نام داد.

نوشته شده در پنج شنبه 89/5/21ساعت 11:44 عصر به قلم MeysaM دیدگاه شما ( ) |


تیتراژ ابتدایی و انتهایی سریال مثل هیچ کس کاری از احسان خواجه امیری


MP3 128


سرور یک                                        سرور دو

.:: ابتدایی ::.                                   .:: ابتدایی ::.

.:: انتهایی ::.                                  .:: انتهایی ::.

OGG 56

سرور یک                                        سرور دو

.:: ابتدایی ::.                                   .:: ابتدایی ::.

.:: انتهایی ::.                                  .:: انتهایی ::.


نوشته شده در چهارشنبه 87/7/3ساعت 1:26 عصر به قلم MeysaM دیدگاه شما ( ) |


تیتراژ انتهایی سریال روز حسرت با صدای مقداد شاه حسینی .


لینک مستقیم :

آهنگ با کیفیت 128 MP3
روز حسرت
آهنگ با کیفیت 64 OGG
روز حسرت
آهنگ با کیفیت 20 WMA
روز حسرت
لینک غیر مستقیم : Rapidshare
روز حسرت


نوشته شده در چهارشنبه 87/7/3ساعت 1:26 عصر به قلم MeysaM دیدگاه شما ( ) |


تیتراژ برنامه ماه محبوب با صدای مجید اخشابی
منبع : www.webddl.com
لینک مستقیم :

آهنگ با کیفیت 128 MP3
ماه محبوب
آهنگ با کیفیت 64 OGG
ماه محبوب
آهنگ با کیفیت 20 WMA
ماه محبوب
لینک غیر مستقیم : Rapidshare
ماه محبوب


نوشته شده در چهارشنبه 87/7/3ساعت 1:25 عصر به قلم MeysaM دیدگاه شما ( ) |

نرم افزار مهمان خدا برای استفاده‌ آسان روزه ‌داران از متون دینی و مشاوره‌های تغذیه و تندرستی در ماه رمضان و استفاده از زنگ‌ های یادآور برای بیدار شدن و آگاهی از اوقات شرعی طراحی شده است. استفاده از این نرم افزار رایگان است .

همچنین با توجه به اینکه این نرم افزار جاوا می باشد ، لذا در اکثر گوشیهای تلفن همراه قابل اجراست .

امکانات نرم افزار :

احکام روزه شامل:
احکام و استفتائات مراجع مختلف آیات عظام (امام خمینی (ره) – مقام معظم رهبری – فاضل لنکرانی – مکارم شیرازی – نوری همدانی – بهجت و جواد تبریزی) در مورد روزه و ماه مبارک رمضان

ادعیه ماه مبارک رمضان شامل :منبع : موبایل ها دات کام
دعای آغاز ماه مبارک رمضان
دعای سحر
دعاهای افطار
دعای افتتاح
دعای هر شب
دعای یا علی و یا عظیم
نماز روزهای ماه مبارک رمضان
نمازشب های ماه مبارک رمضان
اعمال مشترک شبهای قدر
نماز عید فطر

»» لازم به ذکر است ترجمه فارسی ادعیه نامبرده شده نیز توسط نرم افزار مذکور ارائه می شود.

بخش مشاوره تندرستی :
این بخش شامل دلایل علمی و گفتگو با متخصصان مختلف ، برای فواید روزه درتندرستی می باشد.

بخش مشاوره تغذیه :
در این بخش راهنمایی های لازم جهت استفاده کردن یا عدم استفاده از برخی غذاها و خوراکی ها برای فرد روزه دارارائه شده است .

بخش زنگ های یادآور :
در این بخش قادرید تا با انتخاب شهر مورد نظر خود (یا نزدیک ترین شهر به محل سکونت خود) از ساعات مختلف اوقات شرعی با خبر شوید. نرم افزار با پخش اذان ، شما را از فرا رسیدن زمان ملکوتی اذان مطلع می سازد.

همچنین قادر خواهید بود برنامه را به گونه ای تنظیم نمائید که شما را قبل از فرار رسیدن اذان صبح برای صرف سحری از خواب بیدار نماید. تنظیم این که چند دقیقه یا چند ساعت قبل از اذان شما را آگاه سازد به راحتی قابل تنظیم است (حداکثر تا ?? دقیقه قبل از اذان) .

 *توجه :

برای استفاده از زنگ‌های یادآور به روش زیر عمل کنید.
?/ در بخش تنظیمات اوقاتی که مایلید صدای اذان پخش شود را انتخاب و ثبت کنید.
?/ شهر محل سکونت یا نزدیک‌ترین شهر به آن را انتخاب کنید تا اوقات شرعی آن محل به صورت خودکار محاسبه شود.
?/ در بخش ساعت بیداری مشخص کنید که مایلید چند دقیقه قبل از اذان صبح بیدار شوید. حداکثر فاصله‌ی پخش زنگ بیداری تا اذان صبح نود دقیقه است.
?/ برای استفاده از امکانات زنگ‌های یادآور نباید از نرم‌افزار خارج شوید. برای پنهان شدن صفحات نرم‌افزار از دکمه‌ی «مخفی کردن» در منوی اصلی استفاده کنید.
?/ اگر از نرم‌افزار خارج شوید، زنگ‌های یادآور پخش نمی‌شوند و با اجرای دوباره‌ی آن نیازی به تنظیم مجدد ندارید.
?/ حتما ساعت و تاریخ میلادی گوشی تلفن خود را تنظیم کنید تا اوقات شرعی و زمان پخش زنگ‌های یادآور درست محاسبه شوند. دقت کنید زمانی که ساعت و تاریخ را تنظیم می‌کنید باید از نرم‌افزار خارج شده‌ باشید و پس از تغییر ساعت و تاریخ دوباره نرم‌افزار را اجرا کنید .

 *چون گوشی‌های موجود در بازار از تنوع زیادی برخوردارند نسخه‌های مختلفی از این نرم‌افزار تهیه‌ شده است که باید نسخه‌ی سازگار با گوشی خود را انتخاب کنید.

دانلود نسخه‌ی ?/? برای گوشی‌هایی طراحی شده‌است که کیفیت نمایش LCD آن‌ها معمولی است و قابلیت پردازش توابع مربوط به محاسبه‌ی اوقات شرعی را دارند.
دانلود نسخه‌ی ?/? برای گوشی‌هایی طراحی شده‌است که کیفیت نمایش LCD آن‌ها بالا است و قابلیت پردازش توابع مربوط به محاسبه‌ی اوقات شرعی را دارند. بنابراین اگر متن و منوهای نرم‌افزار روی LCD شما کوچک دیده می‌شد از این نسخه استفاده کنید.
دانلود نسخه‌ی ?/? برای گوشی‌هایی طراحی شده‌است که کیفیت نمایش LCD آن‌ها معمولی است و قابلیت پردازش توابع مربوط به محاسبه‌ی اوقات شرعی را ندارند. اگر هنگام نصب نرم‌افزار با پیغام Unable to install مواجه شدید از این نسخه استفاده کنید.
دانلود نسخه‌ی ?/? برای گوشی‌هایی طراحی شده‌است که کیفیت نمایش LCD آن‌ها معمولی است و قابلیت پردازش توابع مربوط به محاسبه‌ی اوقات شرعی را دارند. اگر هنگام نصب نرم‌افزار با پیغام Unable to install مواجه شدید و نسخه‌ی ?/? روی LCD شما کوچک دیده می‌شد از این نسخه استفاده کنید .

کلمه عبور جهت بازکردن فایل فشرده : www.mobileha.com


نوشته شده در دوشنبه 87/6/11ساعت 9:15 صبح به قلم MeysaM دیدگاه شما ( ) |

دانلود اهنگ یک وجب خاک

خواننده: مجید اخشابی

دانلود اهنگ میوه ی ممنوعه

خواننده:احسان خواجه امیری

دانلود اهنگ شکرانه

خواننده:محمد اصفهانی


نوشته شده در سه شنبه 86/7/10ساعت 5:12 عصر به قلم MeysaM دیدگاه شما ( ) |

   1   2      >

Design By : MeysaM